Inkoop en aanbesteding
Hier vindt u het vastgestelde inkoopbeleid (2017) en de inkoopvoorwaarden van de provincie Overijssel.
- Inkoop- en aanbestedingsbeleid provincie Overijssel (2017) (pdf, 894 kB)
- Algemene inkoopvoorwaarden voor ICT-leveringen en dienstverlening: Gemeentelijke voorwaarden bij IT-overeenkomsten (GIBIT)
Onderstaande voorwaarden zijn onderdeel van het nieuwe beleid dat sinds 12 september 2017 van kracht is.
De inkoopvoorwaarden zijn in het kader van de samenwerking in het Shared Service Centrum tussen de gemeente Kampen, Zwolle en de provincie Overijssel tot stand gekomen en door alle drie de partijen als nieuwe inkoopvoorwaarden vastgesteld.
- Nota 'Scheiding van Belang' (pdf, 239 kB)
- Bijlage IV Tabel Inspanningswaarde Social Return (pdf, 67 kB)
Aanbestedingen
Nationale en Europese aanbestedingen van de provincie Overijssel worden gepubliceerd op www.tenderned.nl (zoek op 'provincie Overijssel').