Sitemap
Deze pagina toont het overzicht van deze website.
- Home
- Actueel
- Bestuur
- Commissaris van de Koning
- Provinciale Staten
- Gedeputeerde Staten
- Gedeputeerde Eddy van Hijum
- Gedeputeerde Monique van Haaf
- Gedeputeerde Bert Boerman
- Gedeputeerde Gert Harm ten Bolscher
- Gedeputeerde Roy de Witte
- Gedeputeerde Tijs de Bree
- Declaraties en geschenken CdK en leden van Gedeputeerde Staten
- Besluitenlijsten (2018 en eerder)
- Portretfoto's CdK en GS-leden
- Coalitieakkoord: “Samen bouwen aan Overijssel”
- Gedeputeerde Eddy van Hijum
- Kwaliteit Openbaar bestuur
- Overijssel financieel
- Bevoegdheden van onze organisatie
- Samen Werkt Beter
- Commissaris van de Koning
- Loket
- Onderwerpen
- Agro Food
- Asbestdaken
- Bodem
- Herstel van de bodem
- Sanering Olasfaterrein Olst
- Sanering Blekerijweg IJsselmuiden
- Waterinjectie Twente: scheur buitenbuis ROW-2
- De gestelde vragen met antwoord
- Hoe ontwikkelt zich dit in de toekomst in heel Rossum en gedeeltelijk Oldenzaal en is dit te onderzoeken?
- De controle en het onder toezicht stellen door SodM lijkt afdoende maar is altijd achteraf. Hoe nu vooraf al te monitoren?
- Sodm meldde in 2018 methaan lekkages bij de Tramweg. Is dit verder onderzocht?
- Was in 2017 niet duidelijk dat er iets niet in de haak was?
- Waarom voert de NAM zelf onderzoeken uit en niet onafhankelijke partijen?
- Buurtbewoners werd verzekerd op de NAM-locatie dat aan de hand van de dikte van het materiaal dat dit nooit zou kunnen plaatsvinden.
- Waarom meldde EZK vanaf december 2019 dat de metingen aan de Tramweg geen reden tot onrust gaven?
- Is het niet zo dat er NERGENS in Nederland deze massa's afvalwater geïnjecteerd worden?
- Hoe zit het met de 2 injectieputten (i.p.v. de oorspronkelijke 10, wordt oliewinning ingeperkt?
- En de Tramweg-put: hoe gaan NAM en SodM hier mee om nu die put is stilgelegd?
- Wat doet de reductie van het aantal putten in het totale injectie volume?
- Nu valt de tranweg-put 6 maanden weg. Wat betekent dat voor de huidige oliewinning?
- Welk onderzoek gaan jullie de komende maanden doen om achter de oorzaak van de breuk te komen?
- Liggen er meer putten op eenzelfde afstand waarbij ook deze putten elkaar kunnen vernatten?
- Het injectiewater blijft dus niet in de kalksteenlaag?
- Kan het scheuren van de buis ook makkelijk daarboven gebeuren?
- Zijn er inmiddels 9 vervormingen?
- Er is een punt gemeten met een beetje klei bovenin. Niets wijst op een laagje toch? Hoe ga je dat onderzoeken?
- Voor hoeveel miljoen zit EZK (via EBN) in de oliewinning?
- Wat is voor Twente het voordeel van de afvalwaterinjectie?
- Er zijn alternatieven, waarom wordt daar niet voor gekozen?
- Waarom gaat de NAM in NL niet zuiveren aan de bron en helemaal stoppen met afval injecteren?
- Lost de zoutlaag dan ook op?
- Hoe ontwikkelt zich dit in de toekomst in heel Rossum en gedeeltelijk Oldenzaal en is dit te onderzoeken?
- De gestelde vragen met antwoord
- Nazorg Teerputten Tumuliweg Vasse
- Sanering Olasfaterrein Olst
- Overzicht van omgevingsrapportages per gemeente
- Bodemsanering: wie doet wat?
- Ontgrondingenbeleid provincie Overijssel
- Herstel van de bodem
- Cultuur
- Economie
- Energie
- Grond en Gebouwen
- Natuur en landschap
- Ontwikkelopgave Natura 2000 Overijssel
- Beschermen en beheren van planten en dieren
- Actieve bescherming van planten en dieren
- Leven met beschermde plant- en diersoorten
- Dossier Wolf
- Vragen over de wolf
- Waarom worden wolven toegelaten in Overijssel?
- Waar komen die nieuwe wolven vandaan?
- Waar zullen wolven zich in Overijssel vestigen?
- Hoe weet ik of er een wolf in Overijssel is?
- Zijn wolven gevaarlijk voor mensen en honden?
- Waar leven wolven van?
- Hoeveel landbouwhuisdieren zijn in 2018 door wolven in Overijssel gedood?
- Waar kan ik schade aangericht door wolven melden?
- Wat kan ik doen om schade door een wolf te voorkomen?
- Wat moet ik doen na een aanrijding met een wolf?
- Wat moet ik doen als ik een gewonde wolf waarneem?
- Waarom worden wolven toegelaten in Overijssel?
- Vragen over de wolf
- Actieve bescherming van planten en dieren
- Balans tussen natuur en economie
- Versterken van ons landschap
- Overzicht landinrichtingsprojecten
- Herinrichting Enschede-Noord
- Herinrichting Enschede-Zuid
- Landinrichting Enter
- Herinrichting Noordwest Overijssel
- Landinrichting Staphorst
- Herinrichting Enschede-Noord
- Invasieve exoten bestrijden in Overijssel
- De natuur in Overijssel dichter bij mensen
- Werken aan het Natuurnetwerk Nederland in Overijssel
- Ontwikkelopgave Natura 2000 Overijssel
- Omgeving
- Sociale kwaliteit
- Stikstof
- Verkeer en Vervoer
- Wegenprojecten
- Alle wegenprojecten op nummer
- N35 Verbeteringen knooppunt Raalte
- N307 Roggebot-Kampen
- N315/N768 Aansluiting (Danspaleis)
- N337 Olst en Den Nul, onderhoud en herinrichting
- N340/N48 en N377: Vechtdalverbinding
- Over het project en planning Vechtdalverbinding
- Interactieve kaart project Vechtdalverbinding
- Nieuws en omleidingen Vechtdalverbinding
- Vechtdalverbinding - Hessenpoort
- Vechtdalverbinding - N377 Nieuwleusen
- Vechtdalverbinding - N377 - Drogteropslagen, kruising N48 & De Pol
- Vechtdalverbinding - N340
- Vechtdalverbinding - N48 Varsen (afgerond)
- Vechtdalverbinding - N377 Balkbrug (afgerond)
- Over het project en planning Vechtdalverbinding
- N346-741: Kruising (gelijkvloerse aansluiting)
- N347 Groot onderhoud
- N349: Groot onderhoud Tilligte - Denekamp
- N351 De Sleep – Kuinre
- N732: Groot onderhoud Lonneker – Losser
- N760 IJsselmuiden - Genemuiden
- N35 Verbeteringen knooppunt Raalte
- bereikbaaroverijssel
- Nieuws wegenprojecten
- Alle wegenprojecten op nummer
- Varen in Overijssel
- Informatie & bedieningstijden sluizen en bruggen Noordwest-Overijssel
- Informatie & bedieningstijden sluizen en bruggen kanaal Almelo-De Haandrik
- Bedieningstijden sluizen Reevediep
- Herstel kademuur in Ossenzijl
- Werkzaamheden en aanpak schades Kanaal Almelo – De Haandrik
- Informatie & bedieningstijden sluizen en bruggen Noordwest-Overijssel
- Gladheidsbestrijding in Overijssel
- Openbaar vervoer
- Port of Logistics Overijssel
- Overbelading Wegen en Kanalen
- Digitalisering Mobiliteitsdata
- Wegenprojecten
- Vrijetijdseconomie
- Water en Klimaat
- Agro Food
- Over Overijssel
- Contact
- Actueel