Over het klantportaal

Gepubliceerd op 11 april 2017

MijnOverijssel is het klantportaal van de provincie Overijssel.
U kun inloggen met uw DigiD of met een eHerkenningsmiddel.

Waarom een klantportaal?

Met het klantportaal MijnOverijssel zet provincie Overijssel een volgende stap in haar digitale dienstverlening. Na de digitale aanvraagformulieren is er nu één afgeschermde plek waar u uw opgeslagen en ingediende formulieren kunt terugvinden.

Wat biedt het MijnOverijssel mij?

Op MijnOverijssel vindt u een overzicht van:

  • Uw opgeslagen e-formulieren
  • De door u verzonden e-formulieren.
  • Uw laatstgebruikte e-formulieren.
  • De producten en diensten van de provincie Overijssel die mogelijk voor u van toepassing zijn. De producten die getoond worden zijn afhankelijk van hoe u bent ingelogd.

U bent de enige die de opgeslagen en verzonden e-formulieren kan bekijken. Niemand anders kan hierbij, ook de provincie Overijssel niet.

Wanneer u vanuit het klantportaal een opgeslagen formulier opent hoeft u niet opnieuw in te loggen.

Hoe kan ik gebruik maken van het klantportaal?

U kunt inloggen op MijnOverijssel met uw DigiD (alleen voor particulieren) of met een eHerkenningsmiddel.

Eerste versie

Dit klantportaal MijnOverijssel is een eerste versie klantportaal voor provincie Overijssel. Het streven is om de dienstverlening via het klantportaal in de toekomst verder te verbeteren en uit te breiden.

Opmerkingen of suggesties stellen wij zeer op prijs. U kunt deze achterlaten via het contactformulier.


Vragen/opmerkingen?

Meer informatie over: